x

Napište nám

 Nevyplnili jste povinné pole.

Vyplněním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

Strategie SERVIS CENTRUM a.s.

Ke splnění naší mise jsme zvolili strategií postavenou na čtyřech pilířích, kterou úspěšně uplatňujeme více jak 25 let:

Know-how

Udržujeme a rozvíjíme naše odborné znalosti.  Naše technické zázemí a vývojové laboratoře našich partnerů nám pomáhají získávat nové zkušenosti. Účastníme se mnoha školení a workshopů, navštěvujeme veletrhy a odborné semináře.  Získané informace předáváme našim zákazníkům.

Kvalita

Věříme v myšlenky Kaizen – kvalita je nejdůležitější, a proto používáme řadu systémových nástrojů pro zajištění a udržení kvality poskytovaných služeb. Kvalita je i rozhodující i při tvorbě našeho portfolia produktů. Nabízíme raději certifikované produkty se stabilní kvalitou než levné produkty, kde kvalita, ochrana zdraví nebo dopady na životní prostředí nejsou zaručeny. Náš integrovaný systém řízení byl opakovaně certifikován podle norem kvality ISO 9000 a enviromentu ISO 14000.

Podpora

Soustředíme se na zajištění odborné a rychlé podpory pro nabízené produkty a služby. Tiskové technologie a používané prostředky se neustále vyvíjí a my se snažíme naším zákazníkům být užitečnými pomocníky při hledání vhodného řešení pro jejich projekty.

Spolehlivost

V dnešním světě rychlých změn a velkého množství informací je obtížné najít spolehlivost a jistotu. Proto je spolehlivost jedním z pilířů naší strategie. Chceme, aby naše produkty a služby byly spolehlivé, aby se zákazníci mohli vždy spolehnout, že pokaždé uděláme pro ně maximum.  Pro naše zákazníky chceme být potřebnou jistotu, stabilitou a spolehlivostí.